Dan före dopparedan

Så har man då skaffat en blogg. Verkar som att alla i hela världen (nåja) bloggar så varför skall jag vara sämre.
Bloggen kommer att innehålla vardagstrivialiteter, idrott, böcker jag läst samt en massa annat mer eller mindre intressanta saker som läsaren får bedöma.

Imorgon är det julafton. Jag och bror åker till mamma och firar på det sätt vi gjort under ett antal år. God mat, lugnt och stillhet är det som väntar. Ingen stress har det varit innan heller då vi sedan många år valt att skippa julklappar.

Julen är även tid för eftertanke. Helgernas helg innebär för många årets värsta händelse som av olika skäl bara är förknippat med ångest och olycka. Det gör inget att stanna till några sekunder och skicka dessa en tanke.

Min egen ledighet fortsätter under ytterligare ett par veckor och det skall bli skönt. Bara softa och umgås med trevliga människor. Promenader med vovven är nästan det enda som är planerat.

VCD

Kommentarer
Postat av: C

Promenader med vivvarna :) God Jul!

2008-12-23 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0