Plikten framför allt

Idag har jag avklarat den enda uppgift som var planerad innan jag gick på julledighet. Jag har haft möte med en fd volontär som jag hjälpte till en åtta månaders volontärstjänst i Grekland. Kul att träffa henne då jag direkt såg att hon växt kopiöst som människa efter att ha bott och verkat i ett annat land under en längre tid. Vi hade ett riktigt bra möte får jag säga.

Kaffet är dyrt på Wayne's coffeehouse!

Väl hemma fick jag en energiboost som gjorde att jag lastade bilen full med skräp och åkte till en av stadens återvinningscentraler och kastade nämna skräp i därför avsedda containrar.

När jag vaknade imorse var det -9,5 grader...riktig vinterkyla, nu saknas bara snön, så börjar det bara snöa kommer  jag att må ännu bättre än vad jag gör.


VCD

Kommentarer
Postat av: C

Men kaffet är gratis på andra ställen :) Och godare kanske...

2008-12-30 @ 11:58:19
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Inte bara är det godare och billigare...sällskapet går inte av för hackor heller =)

2008-12-30 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0