Sugen

Då var dammsugaren inhandlad...min ömma moder stod för större delen av kosnaden. Då jag snart fyller år så fick jag det i födelsedagspresent :-)...skall tilläggas att mamma  även låg bakom min, numera, gamla eftersom jag fick den i inflyttningspresent för hmmm år sedan.
Bilen är nytvättad, hundgodis inhandlat. Känns som en bra dag så här långt. Nu väntar skogen om en stund

Försökte kolla småkronorna inatt men somnade efter första perioden. Bra start av junisarna i alla fall med 3-1 mot Suomi. Kan ibland tycka att junioridrott är betydligt roligare att kolla på än seniordito. Juniorerna är inte så taktiskt skolade ännu och bjuder på mer öppet spel, oavsett idrott egentligen. Kommer att försöka följa J-VM så gott det går.

Lite senare samma dag: Maten står i ugnen. Vovven sover efter ett par timmars lek-samvaro med en ny kompis.

Lotta och vivvarna i skogen


Det var fantastiskt skönt ute i skogen och på flygfältet. Kändes som en vårdag med starkt solsken som värmde i ansiktet.

Väl hemkommen blev det matlagning men säg den glädje som varar...en av de nyinköpta ingredienserna hade möglat varvid yours truly fick ut och byta denna produkt med irritation som följd. Irritationen har lagt sig nu kan meddelas.

Nej, nu blir det mat

VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0