Syre

Har under ett dygn varit lite...jag vet inte vilket ord jag skall använda men låg kanske eller orolig i kroppen. Det kommer ibland och jag vet inte vad orsaken är. Det bästa är att det går över ganska snabbt.
Hade därför bestämt att jag skulle gå i ide idag och gjorde så tills jag blev medlurad eller lurade med mig själv ut en stund.
Syre och trevligt sällskap kan göra underverk... efter att ha varit ute en inte alltförlång stund fick jag lite energi och mådde en smula bättre. Tack för medlurningen =)

Imorgon är det nyårsafton...kvällen skall firas med ovan nämnda sällskap samt A och M. Det kommer garanterat att bli trevligt med god mat och trevliga människor. Jag kommer att vara ansvarig för salladen samt såserna. Ett tungt, självpåtaget ansvar som jag hoppas lösa på bästa sätt. Detta innebär att blogmaster kommer att besöka diverse butiker imorgon för att få fram det bästa råmaterialet så att alla kan bli nöjda. De enda som är klart är att en av såserna blir den klassiska pizzasåsen, bearnaise. Detta kom upp som önskemål av en av middagens deltagare och då skall det naturligtvis ordnas. Övrigt får bli en överraskning. "Improvise, adapt, overcome"

Har nån tanke om att göra en årskrönika över 2008 inom ett par dagar av karaktären "årets....". Funderar lite på vilka kategorier som skall ingå men det löser sig nog väl jag sitter vid tangenterna.

VCD

Kommentarer
Postat av: C

Utan syre kan man inte andas.







2008-12-30 @ 20:00:35
URL: http://newseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0