Då var det över...

Jag hade en mycket skön timme på flygfältet idag med två vivvar som lekte i det torra gräset. Själv satt jag och filosoferade i solen...
När jag lämnade åter den yngre av jyckarna fick vi varsin present jag och Zacko. Uppskattades av båda =)

Kvällen innebar ett möte som innebar att jag inte kommer att vara tränare kommande säsong. Det innebar vidare att "mina" tjejer inte har något lag just nu. Det var den tunga biten av mötet men vi ledare skall försöka att hjälpa tjejerna till nya föreningar kopplat till den ambitionsnivå den enskilde spelaren har.
Att min tränarkarriär är över är inte tungt :)

Jag hoppas att det soliga vårvädret fortsätter så att det kan bli en påsk när man kan vara ute med vivvar, däckbyte på bilen, nån cykeltur och allmänt välmående.

Två arbetsdagar återstår av veckan...vill att dom går fort. Inte för att det är tråkigt utan för att det skall bli skönt att vara ledig.

Just nu pågår sudden i final 4 mellan FBK och HV.

VCD

Kommentarer
Postat av: C

Sirius och jag uppskattade också turen. Sirius för sällskap och lek. Jag för att jag fick barnvakt och därmed tid att handla.



Tack för att du ställer upp.

2009-04-08 @ 21:04:22
URL: http://newseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0