Intermission

Städningen tar paus idag eftersom det är hockeyfinal på TV. Färjestad spelar första finalen på bortaplan i Jönköping och jag ämnar titta på denna tillställning och då får hushållssysslor stå tillbaka, tro det eller ej..

På jobbet lottas det ut biljetter till finalmatcherna i LLA. Om jag vann till matchen på fredag? Nope, knappast troligt eftersom jag aldrig vinner nåt!

Det har varit fullt ställ på jobbet idag och dagen gick följdaktligen väldigt fort. Efter jobbet vidtog klippning så nu är man välklippt igen, dock ej snaggad.

Vädergudarna har varit med oss idag. Ett fantastiskt vårväder har inneburit att all (nästan) snö har försvunnit igen. Snälla vädergudar...låt det vara som det är. Vi behöver ingen mer snö...jag lovar!
10 grader och sol funkar nämligen alldeles utmärkt.

På lördag väntar konsert med Thåström...skall bli väldigt trevligt. Jag har väntat ett bra tag nu sedan infon om spelning i Karlstad kom så det börjar bli dags.

Sökte hejvilt efter ett klipp på nån hockeymålvakt som värmer upp att infoga i detta inlägg men det var som förgjort. Ledsen...
Istället blir det en bild på yours truly med ny frisyr, eller ja, kortare i alla fall.



VCD

Kommentarer
Postat av: C

Ja, nu är det hockey. HV71 gjorde precis 2-0 mot FBK. Får se var matchen landar. 4-2 till HV71 har jag satsat mot Transport-Mats. Jag är realist, inte smålänning, försökte jag förklara. Han trodde nästan på mig...



Vad stilig du blev med kortare hår igen förresten. Kortet var värt mer än uppvärmning av hockeymålvaktshöfter. Inget snack om saken :)



Ses imorgon!

2009-04-01 @ 20:00:02
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Tack för det :)

2009-04-01 @ 20:07:23
Postat av: Helen

Hrrmmm...som smålänning borde jag bry mig om HV71:s eskapader. Men jag erkänner - jag är ointresserad av hockey (var dock på en match i Kinnarps Arena förra året - p g a av överblivna biljetter på jobbet). VM-spel och liknande kan jag också kolla på, faktiskt.



Snälla vädergudar tycker jag dock väldigt mycket om, och jag hoppas att de är lika snälla i morgon också! :-)

2009-04-01 @ 22:37:30
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0