Jag och 14000

Nu var det några dagar sedan jag skrev och jag skall försöka sammanfatta tiden sedan senaste inlägget.

I torsdags hade jag ett missat samtal på mobilen som visade sig vara en inbjudan att följa med till Stockholm på SM-finalerna i innebandy. Dessa avgörs för både herrar och damer i en match som spelas i Globen.
Vi var där igår tillsammans med ca 14000 andra åskådare och det var kul. Fullt lika roligt var inte våra platser som var strax under taket och med min höjdskräck så var det bitvis ganska jobbigt.
Dock roligt att äntligen varit på plats på finalerna samt i en fullsatt Globen.

Hålen i plåten är åtgärdade med glasfiberspackel och jag får säga att jag är relativt nöjd med resultatet. Lite mer sliping och färg så ser det ut som tidigare, tiden innan hål.

Veckan på jobbet innehöll mest en massa möten på olika ställen. Tyckte jag for runt och satt vid diverse bord mest hela tiden. Hoppas att kommande arbetsvecka blir mer vanlig.

Två möten om golf hanns också med.

Idag, söndag, har jag bara haft det lugnt och skönt. En minipicknick inledde dagen och trots lite blåst var det väldigt trevligt. Lite sömn, tv och Jens Lapidus har också varit inslag under dagen.


VCD

Kommentarer
Postat av: Rättningsnisse

I texten har du glömt ett "t" i ordet "att" samt skrivit "det" två ggr efter varandra, där jag tror att det ena "detet" skall bytas ut mot ett "ser"?



Frånsett det, instämmer jag i att det var en trevlig minikaffepicknick imorse och är glad att du lyckats ordna rosthålen. Bilen lär ju bli att se helt som ny ut när det är helt klart :) Utvändigt vill säga ;)

2009-04-19 @ 18:14:23
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Tackar för stavningskontrollen...ser illa ut med så många fel. Sirius slickande tror jag inte påverkar Zacks öra mer än hans eget kliande och/eller skakande

2009-04-19 @ 19:08:09
Postat av: C

Du vet att jag bara driver med dig vad gäller korrekturläsningen? ;) Ville bara prova vara så där dryg.

2009-04-19 @ 21:53:06
Postat av: Trapper

C: Jag vet det men jag gillar inte när det är felstavningar så jag var tvungen att rätta till det =)

2009-04-20 @ 06:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0