Diken och lera

Somnade som en stock igår vid niosnåret vilket är tidigt för att vara jag. Detta föranledde naturligtvis att jag vaknade tidigt imorse men det var rätt ok att ta det lugnt på morgonen för att kolla lite nyheter och inte behöva stressa. Kanske ska testa det nån mer gång.
Dagen tillbringades sedan mestadels i en källare för planering.

Därför var det extra skönt att direkt efter jobbet åka ut i skog och mark (mest mark) med bästa tänkbara sällskap för att promenera, prata, skratta och se vovvarna leka. Nåja, att dom lekte i diken och därmed blev förbannat leriga var kanske inte så kul men nu är i alla fall min hund duschad och väntar på att bli borstad när han torkat ytterligare.
Att solen dessutom kom fram till slut så att vi kunde sätta oss och känna lite vårvärme var riktigt härligt. Livskvalitet!



VCD






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är stopp i mitt badkarsavlopp nu. Tror Sirius är den skyldiga.



Vi hade också en fröjdefull stund och tackar både för trevligt sällskap.

2009-04-21 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0