Vintern rasar...

På torsdag är det Valborgsmässoafton då vintern skall sparkas ut. Med hänsyn till vädret den senaste tiden känns det som att man gör det försent. Vintern är puts väck om ni frågar mig!
Det har varit underbart väder den senaste veckan och skall enligt prognos fortsätta, åtminstone till fredag.
Fullt lika skönt är det inte för de av oss som gillar att sova i svala sovrum, typ 14-15 grader. Redan nu är det lite jobbigt och vad månde inte bliva framåt sommaren. Borde nästan vara lag på att hyresvärden skall montera in air condition i alla hus på Marieberg med omnejd ;)

Mitt avslut med cybersnacksvärlden skedde i söndags. Det känns bra. Ingen som ifrågasätter varför det är skönt att vara i skogen eller varför man längtar dit.
Det enda som återstår är denna blogg där jag skriver med ojämna mellanrum men det blir ju knappast konversationer utan snarare åsikter om det jag skrivit, så jag räknar inte bloggen som cyberkonversation.

Två dagar kvar av arbetsveckan och sen en lite längre helg.

Sista (?) mötet angående innebandy avseende mitt engagemang sker ikväll...har lovat mig själv att tacka nej till allt som erbjuds. 16 år får räcka.
Golfmöte imorgon angående tävlingsprogrammet med de killar och tjejer som kommer att jobba med tävlingarna. Första tävlingen i vår regi sker söndag 17 maj.

Banorna runt om i Värmland börjar öppna och inte minst "min" bana, Bryngfjorden är öppen sedan i söndags. Kanske blir nån runda under helgen.

Efter mötet som startar om en halvtimme blir det hem för att byta om och sen en tur i skogen med vovven.


VCD

Kommentarer
Postat av: C

Hoppas mötet gick bra. Fortsätt säg nej!



(Svara inte här. Vi tar det imorgon. Vi vill ju inte cyberkonversera...)

2009-04-28 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0