En vattenslang kanske?

Jag kunde naturligtvis inte hålla mig utan var idag tvungen att inhandla skor, pedaler samt handskar. Monteringen gick fort och när jag var klar åkte jag ut på delvis kända vägar, delvis okända stigar Kul!

Var nästan uppe på toppen av Bryngfjordens slalombacke men tog nog fel väg för att komma hela vägen upp.
Det lämnar ju samtidigt öppningar för att åka dit igen.

Kändes lite konstigt att sitta fast med fötterna vid pedalerna till att börja med men jag förstod snart nyttan med det. Dessutom var det inte så krångligt att koppla sig loss. Trampningen gick lättare, helt klart.

Har hittat en sida som är lite kul där man kan lägga in sina träningspass med kommentarer, dagsfom och en massa annat. Vidare kan man via en karta rita in vilken sträcka man cyklat, gått eller vad man nu gjort.
Adressen är www.shapelink.com

Nu har jag precis avnjutit en kulinarisk måltid av svensk-italiensk crossover med ett glas rött (makaroner, köttbullar samt lightsaft) och har tvättat av den värsta skiten från cykeln. Måste se till att hyresvärden kopplar in en utomhuskran med tillhörande slang. Det kanske han kan göra när jag skall få nytapetserat...haha..typ 2012 kanske.

Får nog fan ringa direkt och påminna om tapetseringen...så får det bli.

Lite senare samma dag:
Hyresvärden var på semester men "hade inte glömt bort mig". Hmmm, nu är han påmind utifall att.
Utomhuskran "skulle han återkomma med efter att ha pratat med rörmokarn"...jodå.

Grillning i Skattkärr på agendan ikväll. 



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0