Fastnat i stolen

Orkar verkligen inte resa mig från stolen just nu. Lika bra att skriva lite när man ändå sitter här kanske.

Fyrtio km cykel, vård av densamma samt lite förtäring efteråt har gjort sitt till att jag sitter här och som det känns, kommer att bli sittande ett tag.
Måste in i duschen men men...

Jag höll inte igen på mötet med högre chef idag!

Fick tag på ett par sköna träningsbyxor idag. Halva priset...det flyter på  med byxinköp vad avser rabatter.

Måste få grepp på en symaskin och gärna någon som kan traktera den lite bättre än undertecknad. Uppdraget gäller uppläggning av gårdagens fynd.
Jag kan nog själv men vet inte om det blir så bra...i värsta fall så får det dock bli så.

Måste vara klart tills lördag morgon eftersom premiären av byxorna kommer att ske på lördagens golftävling som är årets klart viktigaste och roligaste. Det enda golftillfälle då även jag klär mig som en golfare fullt ut.
Detta innebär inte rutiga byxor eller andra rutiga plagg vill jag tillägga med viss emfas.

Massage beställt till fredag...härligt.

Halva dagen ledig på fredag...ännu härligare.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0