I stället

Snart sticker jag hem för att (försöka) montera mitt uthämtade cykeltransportsställ. Om, jag säger om, allt går som det ska så kommer nog Hammarös stigar få besök senare idag.
Har kollat lite på eniro.se och det ser ut som att jag kan starta vid Mörudden och få ut cirka två mil via Bonäs och vidare till Kilene.
Datorn får tala om hur långt det blev efteråt.

Lite senare:
Det var lite klurigt men stället kom på till slut och en testrunda med cykeln monterad skedde till Hammarö.

Väl på plats hojade jag en väg som på kartan verkade bra men i verkligheten var alldeles för svår för mig med stenar, rötter och allmänt jäklig. Det blev inte så många kilometer men jag var ute en dryg timme i alla fall.

Jag fick för ett tag sedan reda på att man skall köra in i ett (eller flera?) träd, förutom stenar för att få kalla sig mountainbikecyklist..well, då är man det nu då. Jäklar anåda vad jag föll och körde in i saker (träd) som man förmodligen skulle undvika.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0