Igång igen

Snart är första arbetsveckan efter semestern slut och jag har väl så smått kommit in i gängorna igen. Mina tankar har dock till största del funnits någon annanstans de senaste dagarna.

Igår åkte jag min "nya" sträcka över Stockfallet-Tyrstugan igen och det är en bra tur. Som det känns just nu kommer jag att åka den ikväll också då det sannolikt inte blir något hojande under helgen.
Klubbmästerskap i golf står för dörren och det tror jag får räcka som fysisk aktivitet. Jag brukar bli ganska trött mentalt också efter tävlingar så lugn och ro på lördag kväll är väl det som står närmast att göra, eller inte göra kanske.

Tisdag kl 1700 blir det av.

Blir kvar längre än vanligt på jobbet tre dagar på rad nu eftersom jag skall var med och stänga. Tråkigt som fan men bra för flexen :)

Jag har tagit en kontakt för att se om man kan göra något annat för att få lön i höst.
Vi får se om det leder någonstans och/eller om det är intressant?
Frågan är ju dessutom om jag ses som intressant?



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0