Inne i hjulet...

Rubriken är tänkt att vara lite dubbeltydig.
Dels avseende jobbet och det faktum att jag är trött på det jag gör, framförallt där jag gör det och jag skall försöka anstränga mig än hårdare för att hitta en annan plats att göra samma sak eller något annat på
(med annan plats avses annan arbetsplats, inte annan arbetsgivare nödvändigtvis).
Det dräller dock inte av lediga tjänster, som jag tror skulle passa mig, på ams.se eller andra jobbsajter direkt.
Får fundera på om jag har några kontakter att nyttja.

Dels avseende hojandet som idag omfattade 35 km, varav kanske en tredjedel landsväg och resten på grus- och skogsvägar. Det var skönt att komma ut och jag körde så hårt jag kunde. Det var nog mitt längsta pass hittills om jag inte är fel ute.

Vila från cykeln imorgon och endast halv arbetsdag.
Skall försöka försköna mig med en klippning och en tatuering tillägnad Zacko.
För att undvika missförstånd så är inte klippningen tillägnad vovven :-)

Vann två matcher på walk-over i en golftävling idag. Vips var man i final :-)

Dusch nu för att skrapa av den värsta leran och skiten efter träningen.



VCD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0