Invigd?

På dagens tremilatur i skog och mark föll jag för första gången. Jag upplevde det som ett totalt handlöst fall men det var nog inte så farligt när allt kommer omkring.
Räknas man som mtb-cyklist nu, efter första vurpan?

Dagen inleddes annars med att jag och lillebror åkte halvvägs till Åmål där mamma mötte upp. Hon verkade pigg och det var skönt att se.

När jag var åter hemma så åkte cykelprylarna på ganska fort för att åka en tur jag sett ut på kartan.
Det var ett bra pass och jag var ganska trött när jag kom hem. Cykelvård direkt för att vara klar med den delen. Tanken var sedan att ha en lång, härlig dusch men när termostaten ger, vad som kändes vara, sjuttio grader och jag inte kan vrida ner temperaturen, blev det inte så långvarigt.

Lite förberedelser för tävlingen imorgon, dels vad avser spelet, dels arrangemanget har genomförts.
Jag har dessutom hunnit med att tvätta.

Konstigt...det känns inte som jag gjort något speciellt idag men när jag skriver och ser det framför mig har dagen varit ganska produktiv.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0