Solen kom fram igen.

Fint väder idag, precis som utlovat...härligt!

Efter att ha suttit och ljugit några timmar på golfklubben åkte jag hem och fick på mig tights, hjälm, Oakley's och lite annat för ett cykelpass.
Jag cyklade i huvudsak på grusvägar samt att jag gav mig in i skogen på en stig med mycket lera, sten och rötter. Direkt livsfarligt men hur kul som helst. Jag höll mig borta vid Heden och Örsholmen idag. 
Hojade cirka 2,5 mil och nu är cykeln tvättad och jag sitter i träningskläderna och skall till att äta en banan och fylla på vätskedepåerna.
Ja, jag skall även duscha :-)

Eventuellt blir det ett landsvägspass senare i eftermiddag/kväll men det är inte bestämt ännu.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0