Söndags-samt semestersammanfattningsskrift

Golftävling idag som tog tiden 0745-1700 i anspråk. Arrangemanget flöt på bra och mitt eget spel var helt ok.
Folk som spelade var nöjda och vi kunde dessutom överlämna 2500 kronor till Röda Korset som var med och arrangerade.
Endast tre tävlingar kvar för oss att genomföra och sedan är vårt uppdrag slutfört.

När jag kom hem satte jag vovven i bilen och tog en tur till Hammarsudde så han fick bada och jag fick varva ner lite.

Tänkte bland annat på rundan jag körde igår som var jäkligt kul förutom det stigparti jag kom in på lite felaktigt. Jag har absolut inte den tekniken att jag skall cykla på sådana ställen men tror att jag vet vart jag gjorde fel vägval. Nästa gång jag kör samma tur, vilket inte dröjer, skall jag välja alternativvägen istället.

Jag funderade på min semester som tar slut idag.
Semestern 2009 har innehållit allt tänkbart väder förutom snö tror jag.
Det har varit mycket golf, såväl spel som tävlingar.
Det har varit mycket cyklande. Jättekul med ny cykel och ett nyfunnet intresse.
Det har varit en en hel del skogsbesök då vare sig cykel eller golfklubbor varit med.
Jag har inte varit ute och rest vare sig inom eller utom landet men har en idé om en helg i fjällen i höst. Eventuellt blir det kusten istället men iväg hoppas jag komma.

Imorgon startar jobbet och man ska ha koll på mail, telefon och deltagare.
Man skall kunna svara på alla möjliga frågor och reda ut situationer man inte vet ett skit om för att man varit borta såväl fysikt som mentalt under några veckor.

Sista kvällen innan arbete och höst startar tror jag att tv'n får stå på med förhoppningar om nån halvtaskig b-film att kolla på innan sängen kallar.




VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0