Tisdag, vecka 34

Svider jäklar på ryggen just nu. Jag är precis hemkommen efter fyrtiofem minuters nålterapi eller som vissa kallar det, tatuering.

Klev från jobbet strax före tolv idag och åkte med vivvar och sällskap till skogen. Det var lerigt på sina ställen vilket hundarna upptäckte strax innan respektive matte och husse. En skön promenad som avslutades med bad så att den värsta sörjan rann av hundarna.

Därefter vidtog shopping av byxor. Två par blev resultatet. Vidare inköptes två böcker varav den ena, "Hypnotisören", ligger högt på alla listor och tilldrog sig mitt intresse.

Fy fan för valda delar av svenska läkarkåren!

Som det känns nu kommer det inte att bli någon mer tatuering. Imorgon sitter jag förmodligen och funderar på hur nästa motiv skall se ut och vart det skall sitta men kanske dags att stoppa kroppsutsmyckningen?

Dags för makaroner och falukorv tror jag.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0