Trött

Om man skall vara utvilad inför en ny arbetsvecka när helgen är över har jag misslyckats kapitalt.

Två golfrundor, två kvällar på restaurang med mycket människor har gjort att jag just nu är ganska trött, såväl "sovmässigt" som i kroppen.

Dagens golfspel var betydligt bättre än igår och det var skönt att det bara var en tillfällighet (?) att jag spelade som en kratta igår.
Dock hade jag inte spelat om det bara varit en sällskapsrunda och inte som nu, en match i en tävling. Jag kände mig riktigt sliten i förmiddags men med uppvärmning och lite jävlar anamma funkade det bra.

Det blev dock inget skogsbesök efter golfen. Jag blev klar senare än beräknat och falukorven och makaronerna hemma drog mer.
Skogen får vänta tills imorgon men då skall jag ut och gå eller cykla och bara insupa luften, färgerna och lugnet.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0