Två timmar kvar...

Den tänkta cykelturen från igår kommer att flyttas till idag, efter jobbet. Jag måste ha blivit biten av en latmask igår, eller så fanns det ett behov av att bara ta det lugnt helt enkelt.

Rea i cykelaffärer är inte bra. Det kostar pengar att gå in i cykelaffärer. Nästintill i alla fall.

Lax till lunch idag. Om nån föreslagit det för ett halvår sedan hade jag vänligt men bestämt sagt "tack, men nej tack".
Man lär så länge man lever uppenbarligen.
Om man dessutom har i åtanke att det som alternativ fanns biffstek med potatisgratäng och bearnaissås så kan man lätt förstå att förändringar skett.
Just det...laxen var god  :)

Jag ser ett mönster i att äta fisk till lunch och lunchsällskapet. Det sammanfaller nämligen den senaste tiden.

Två timmar kvar tills jag kan gå hem.


Lite senare:
Ett cykelpass är avklarat. Mat (onyttig) är uppäten.
Nu blir det att softa fram till 0900 imorgon då uppvärmningen inför KM startar. Jag kliver upp på första tee kl 10.10



VCD

Kommentarer
Postat av: Soto

Mmmm... förr blev man mobbad när man käkade lax i ditt sällskap. Där ser man. Snart jympar du väl på Friskis oxå ;-)

2009-08-15 @ 01:31:28
URL: http://blogg.passagen.se/bobajojsos/
Postat av: Patric

Som sagt..förändringar sker :-)

2009-08-15 @ 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0