En ny vecka väntar

De sista timmarna av helgen är här. Jag har precis ätit en ceasarsallad efter att ha varit ute och gått en timmes rask promenad med vovven. Resten av dagen har jag inte gjort något annat nyttigt än bara varit. Ett par svarta byxor till sjuttio procents rabatt har inhandlats men det kanske inte räknas in bland nyttiga saker jag gjort.

Gårdagen startade tidigt med arrangemang av en golftävling. Jag var på banan redan 06.15 tills jag fick avlösning kl 15.00 då jag åkte hem, duschade och åkte vidare till mitt livs första femtioårskalas där en kompis fyllde femtio.
Bra väder, trevliga människor och god mat gjorde det till en bra kväll.
Eftersom festen började redan klockan fyra så var jag hemma strax efter nio och det var lagom. Den tidiga morgonen gjorde sitt till att jag var ganska trött.

Imorgon är det jobb igen. Vi skall sitta i våra arbetsgrupper med en högre chef och berätta om läget på arbetsplatsen. Jag kommer inte att hålla igen om vad jag tycker!

Inledningen av veckan ser okej ut vädermässigt. Hoppas att det stämmer så att jag kan hoja åtminstone ett par kvällar.

Blev inget gymkort denna veckan....nytt försök veckan som kommer.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0