Kan man snabba på tiden?

Satte mig precis vid datorn efter att ha spenderat förmiddagen på min kommande arbetsplats.
Från årskiftet kommer jag att arbeta på ett annat ställe men med samma sak som nu, i stort.

Dagen inleddes med lussefika och luciatåg av lite okonventionell art.
Den har fortsatt med ett par samtal och en god lunch.

Eftermiddagen går i administrationens tecken för att avslutas med en liten samling med mina blivande arbetskamrater som haft vänligheten att bjuda in mig till smörgåstårta och skitsnack.

Mötte nyss köparen av min bil och jag fick varken utskällning eller örfil så jag antar att den funkar.

Jag vill ha en aktiv helg! 
Jag känner att jag måste komma ut och gå, med eller utan stavar. Golfbanorna torde vara ganska torra nu, i alla fall inte lika blöta som de varit.
Helgens väder verkar bli okej, inte minst söndagen skall bli fin vad jag sett. Nån plusgrad och lite sol. Tusan vet om inte kaffetermosen får följa med då.
Gymmet, som jag struntade i igår, får besök på söndag. Däremot tror jag att benpasset får vänta...fy fan vad ont jag hade efter förra gången.

IKEA-besök kan nog komma att klämmas in också.

Nu ska jag försöka få de sista timmarna att gå fort...hur man nu gör det?



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0