Ett år senare...

Idag är det ett år sedan det första inlägget skrevs på denna blogg.
Eller, om man så vill, ett år sedan bloggen föddes.

Dagens inlägg är nummer tvåhundrafemtio.

Jag vet att jag i den första texten skrev att det skulle handla en hel del om sport.

På sätt och vis har det blivit så men att det skulle handla om egen sport (träning) trodde jag inte då. Jag trodde nog inte heller att det skulle vara så mycket text och bilder om och från naturen som det blivit.

Idag jobbar jag halvdag för att efter lunch hämta mamma, hennes vovve och köttbullar inför julfirandet.

Vi får en vit jul för första gången på flera år.
Jag ämnar att vara ute i snön så mycket det bara går. För både vovve och husse har saknaden efter att trampa runt med knarrande steg varit stort så nu gäller det att utnyttja möjligheten.

I ett av de tidigaste inläggen skrev jag "Julen är även tid för eftertanke. Helgernas helg innebär för många årets värsta händelse som av olika skäl bara är förknippat med ångest och olycka. Det gör inget att stanna till några sekunder och skicka dessa en tanke."

Ovanstående gäller även idag, ett år senare.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0