Nu blir det svenskt!

Det känns i musklerna idag. Micke på KMTI tyckte nog att mitt förra program var för lätt så han såg till att ändra det nu.
Det var ett bra program men det kommer att kännas, det vill jag lova.

Ikväll/sen eftermiddag hämtas det bil :)
Nu skall jag fixa försäkring, påställning av bilen samt nya vinterdäck. Vissa av dessa saker sker as I write.

Jag var och tittade på bilen igår och fick även möjlighet att provköra den. Riktigt trevlig bil med bra utrymmen, fräsch inredning och såvitt jag förstår, allt fungerande som det skall.

Beamern skall få en ordentlig städning och tvättning inför för att kunna läggas ut på på nätet till helgen, eller åtminstone i början av nästa vecka.



VCD

Kommentarer
Postat av: C

WOOOAAA! :D När får jag provköra? Som kartläsare vill säga ;)

2009-12-02 @ 15:31:26
Postat av: Patric

Anytime, när du vill... :)

2009-12-02 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0