PT i em

I eftermiddag skall jag träffa Micke som skall gå igenom och förändra mitt träningsprogram på gymmet. Börjar bli dags att byta ut och lägga till lite övningar då jag nu kört på mer eller mindre samma upplägg i dryga två månader.
Ska bli kul att se vad det blir. Han har bland annat nämnt att dela upp programmet i under- respektive överkropp.

Stack till KMTI igår efter en kortare promenad på golfbanan och körde ett ganska bra pass.

Imorgon kommer mina möbler. Dom är målade och klara nu och i samband med att dom levereras till mig plockas, som jag tidigare skrivit, gammalt bråte ut och kastas.
Skönt att slippa göra det själv.

Om allt går som det ska kommer det dock att finnas bil med dragkrok på Kvarnbergsgatan 12 i slutet av denna vecka. Förmodligen är jag liiite för optimistisk när det gäller datum men vill så gärna tro att det blir så.

Funkar detta så blir det tvätt, städning samt iordningsställande av beamern under helgen för annons på Blocket och en, förhoppningsvis, snabb affär.

Första julmaten inmundigas på fredag. Gott!



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0