Sjätte i tolfte

Helgen går mot sitt slut och det mesta som jag hade tänkt göra har blivit av.

Annonsen ligger ute efter att bilen blivit städad och tvättad.

Gympasset skedde för ett par timmar sen. Mina ben påminner om stubbar i känsel och rörlighet just nu.

Det har varit en bra helg med en mix av att vara ute och promenera i det sköna höstvädret och att sitta inne med levande-ljus-mys.
De förväntade biverkningarna blev inte heller så farliga som befarat för mig personligen.

I början av veckan som kommer skall det tydligen bestämmas vilka som byter arbetsplats. Jag vågar inte ha några större förhoppningar egentligen.
Vi får se vad som sker helt enkelt.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0