Tidsoptimist?

Hmm, trodde det skulle gå lättare att sälja bilen. Några svar via mail har kommit och ikväll skall i alla fall en man komma och kolla på den.
Hoppas att han gillar vad han ser, drar upp ett antal tusenlappar ur fickan, tackar för köpet och drar iväg.
Hoppas kan man ju...om det går som jag vill kommer bil att konverteras till bil(ly).

Lägenheten fortsätter sin metamorfos. Nya mattor, ett sängbord samt ett (litet) skriv/databord finns nu levererat och det gamla skrivbordet är ett minne blott.
Några lampor måste införskaffas nu. En läslampa inte minst.

Egentligen kanske det tar lite tid att kränga en bil. Det är nog jag som vill att det skall gå fortare än vad det gör.
Jag får helt enkelt göra som vi lärde oss på en kurs jag gick:
"Går det för långsamt, sänk farten"



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0