Vilka biverkningar finns det?

Imorgon skall jag ta den så omtalade vaccinationssprutan. Jag med flera räknar med att få alla, precis alla, biverkningar som finns. Vi räknar dessutom med att få några som inte ännu är upptäckta.

Den som (över)lever får se.

Inga deltagare på jobbet imorgon. Lite planeringsmöte med gruppen och sen blir det julmat, följt av en eftermiddag med information.
Detta om inte vaccinationen sätter stopp för allt på grund av biverkningarna.

Sitter oduschad just nu, precis hemma från gymmet efter att ha kört överkroppspasset som jag fick i tisdags. Jag fick genomföra det i tillämpliga delar men gjorde det mesta. Nån övning bytte jag ut och är lite mör nu.

Under helgen, och kanske redan imorgon hoppas jag komma ut på lite stavgång eller åtminstone vanlig promenad. Jag har varit lite dåligt med det denna veckan av någon anledning.

Bilen är nu hundinredd. Det innebär framför allt att bagageutrymmet nu är full med filtar och lakan, så de små (?) liven kan ligga skönt efter att ha sprungit av sig.

Nu blir det lite käk och sen duschen.



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0