TGIF II

Med 45 minuter kvar av arbetsdagen börjar helgkänslan infinna sig. Skall som vanligt bli skönt med ledighet. Denna veckan har gått otroligt fort...tiden har bara rusat iväg.

Fredagskvällen inleds med damlandskamp i innebandy mellan Sverige och Finland. Extra kul är att två tjejer som jag varit ledare för gör sin debut i landslaget ikväll. Tror på svensk seger naturligtvis.

Annars är det åter en oplanerad helg. De kommande två helgerna efter denna är det innebandy så jag hoppas kunna ta tillvara att det inte finns några måsten.

Det har snöat lite...nu är det vitt och fint ute igen och eventuellt kommer mer snö under helgen =). Zacke och jag skall vara ute, det vet jag säkert. Jag hoppas på trevligt sällskap för både mig och Zacko i snön ;)




VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0