Ur led är tiden

Tiden går fort....vips är det februari och den sista vintermånaden är här. Lite konstigt eftersom det inte varit någon vinter men nu är det så. Våren får gärna komma med stormsteg nu. Jag gillar vintern, tro inte något annat men när det inte blir riktig vinter känns det som deet kan kvitta.

Våren innebär att golfsuget blir starkare, att andra sug blir starkare, att det blir grönare och framförallt ljusare. Det har redan märkts att vi går mot ljusare tider och det är skönt. Jag har lärt mig att uppskatta ljuset som energikälla mycket mer de senaste åren än vad jag gjorde när jag var yngre. Ungefär som med nypotatis =)

Helgen har återigen inneburit vila. Vidare har en bland annat en lång, skön promenad och ett besök i Kamprads Imperium hunnits med.

Karlstads tjejer vann mot Falun idag vilket var väldigt kul för spelare och ledare. Nu ser det väl ut som att kontraktet är i hamn.

Match imorgon, måndag, mot Hagfors är den enda innebandyn denna vecka som jag är inblandad i. Däremot sitter jag på läktaren på fredag då svenska damlandslaget spelar träningslandskamp mot Finland. Kul!!

Kommande vecka ser väl ut att bli en ganska vanlig arbetsvecka. Denna slutsats/förhoppning bygger på att jag tror jag vet vad som står i min kalender. På fredag är det föreläsning igen, det vet jag säkert. Måste komma ihåg att ta med hundpåsar från biblioteket då.




VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0