Ute i god tid

Sitter och förbereder mig för ett möte som startar om fyrtio minuter. Mötet handlar om en golftävling som spelas 10-12 juli. Det gäller att vara ute i tid =)
Känns väl inte helt aktuellt med hänsyn till vädret men jag får växla fokus från vitt till grönt.

Var ute och gick på isen idag...inget särskilt för de flesta men jag har undvikit isar sedan vintern 1994 då jag (högst frivilligt) hoppade i en isvak under en överlevnadsövning i Älvdalen. Det var så in i helvete kallt och obehagligt att jag aldrig vill i en dylik igen. Det kändes dock ganska safe idag då isen säkert är mer än 20 cm tjock. Får se när jag vågar ut igen.

Dags att åka.




VCD

Kommentarer
Postat av: C

Kanske en tur på isen redan till helgen om vädret inte bidrar med tö förstås?

2009-02-18 @ 18:51:07
Postat av: Anonym

Jag har besegrat isen, eller snarare min välgrundade skräck för densamma =)

2009-02-18 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0