- 10 grader och sol

Stackars Zacko....allt han gör går på ren instinkt nu. Han är endast intresserad av att föra släktet vidare. Inte blev det bättre av att han fick träffa en ung, snygg tjej häromdagen heller.
Trots detta har vi varit ute en del, inte minst idag på en väldigt trevlig promenad i en för själen mjukgörande miljö. Livskvalitet!

Veckan har väl annars varit ganska vanlig med ett par undantag. I morse blev jag skrämd så skägget har fått grå nyans. Ett kanonskämt som jag inte såg komma direkt.
Jag fick en bok idag som jag läser med mycket nöje och lär mig dessutom en del på kuppen...tack för den : )

Imorgon spelar vi en viktig match med tjejerna. Seger och vi är fortfarande med och krigar om plats i tvåan kommande säsong. Förlust innebär troligen att vi måste spela kvalspel för att hålla oss kvar. Spännande!..
Söndagen är öppen.

Det sköna vintervädret verkar hålla i sig. Visst kunde man önska lite mer snö men det är riktig vinter nu i alla fall. Temperaturen skall tydligen hålla sig runt -10 grader under helgen och solsken är utlovat såväl lördag som söndag.

Till sist...nostalgi i ny tappning:




VCD

Kommentarer
Postat av: C

Kul att boken var till belåtenhet. Och hjärtattacken likaså ;)

2009-02-16 @ 14:53:58
Postat av: Trapper

=)

2009-02-16 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0