Is it is? Yes it is

Ikväll sitter stora delar av Sverige och tittar på melodifestivalen. Men inte jag...jag kan med stolthet säga att jag inte sett en sekund på skiten i år. Det blir sämre och sämre för varje år. 2009 kan jag ju naturligtvis inte ha några synpunkter på då jag inte sett något men jag har svårt att tro att kvalitéen har ökat markant.

Kom precis in efter att ha varit ute i snöandet. Jag och vovven gick en sväng på isen och snön yrde in i ansiktet...härligt!

Imorgon är det innebandy för hela slanten. Eftersom vi hade lite tur med resultat i fredags kan vi vid seger imorgon kliva över kvalstrecket.

Ska nog tusan ut på isen imorgon också innan jag åker till hallen



VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0