Vill så väl men det blir så fel

Vet inte vad det är med mig ibland men det känns som att jag börjar slå någon form av världsrekord i felsägningar och förmåga att vimsa till det.
"Om jag leker med mig själv så..."
Ringer till min telefon för att se var den är och svarar mig själv
Klappar om väska
Stoppar ner jobbtelefonen i fickan och lägger mobilen på bordet
Mängder med ord som kommer ut fel...

Kan det vara åldern?

Kan det vara vintern och att jag kräver mer energi?

Fan vet!

Nyss hemkommen från en skön promenad i trevlig miljö med mycket trevligt sällskap. Slängde snabbt i en tvättmaskin innan jag satte mig här. Kommer garanterat att somna i soffan ikväll...i alla fall känns det så just nu.

Vi förlorade matchen igår men tjejerna gjorde en mycket god insats och kämpade på i sextio minuter. Vi hade serieledarna i gungning men fick tyvärr ge oss till slut. Bådar gott framöver ändå.

Snart så....




VCD

Kommentarer
Postat av: C

Det kan ju vara så att antalet eller frekvensen felsägningar inte har ökat, utan att de snarare uppmärksammas oftare beroende på vem det är du har med dig?! :D

2009-02-04 @ 09:52:06
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Ah, tack...då är det inte åldern iaf =)

2009-02-04 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0