What's up?

När jag sitter här på söndagskvällen och skriver har jag ingen aning om vad jobbet innehåller kommande vecka. Inget av det som står i min kalender har fatstnat i mitt huvud verkar det som. Ganska skönt...då slipper jag ju fundera om det är något särskilt.

Däremot vet jag att jag skall på golfmöte på tisdag kväll, dock vet jag inte vart än. Träningar och match har jag redan berört i ett tidigare inlägg.
Eventuellt skall jag se på hockey på lördag när Modo och "Foppa" besöker Karlstad. Det måste vara ett par-tre år sen jag var på hockey. Mestadels på grund av att det krockat med innebandymatcher eller träningar men även för att det är så förbannat dyrt. Med lite flyt får jag ett par friplåtar till lördagens match.

På tisdag morgon skall det bli ner mot -15 grader =)

Veckans filmtips: "The Wrestler". Mickey Rourkes come-back och han gör en fantastisk rollprestation som den åldrande "The Ram". Klart sevärd...får en stark fyra, på gränsen till en femma.

Har läst en hel del böcker på senaste tiden. Den bästa av de nyligen lästa är "När du läser detta" av Giles Blunt

Well, well....snart väntar sängen och en ny vecka.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0