Force majeure

Fick gå hem tidigare idag då strömmen slutade fungera på jobbet. Vi stängde butiken, skickade hem alla och jag gick även hem själv. Borde gå under epitetet "force majeure" eller?

Det blir ju inte sämre av att jag fick den lysande idéen att vara ledig imorgon så när träningen är genomförd ca 1920 ikväll så är jag ledig till måndag utan en massa måsten.

Kanske en trevlig lunch imorgon, långpromenader med vovven, förhoppningsvis med sällskap samt en del vila ser jag framför mig.
Skönt ska det bli i alla fall.

Hemma igen efter träningen. Sådär kul då vi inte var så många där. Dom som var där tränade i alla fall på bra. Har precis käkat lite och skall ha en lugn och skön kväll är tanken.


VCD

Kommentarer
Postat av: C

Vad är det för fel med pannlampor?

2009-01-30 @ 08:31:28
Postat av: Trapper

Det fanns inga

2009-01-30 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0