Herr ober...eis bitte!

Då var man tillbaka i verkligheten om man med verkligheten menar jobb. Efter dryga två veckors ledighet skulle jag faktiskt kunna tänka mig att vara hemma ett tag till. Trots detta gnäll från undertecknad är det ganska kul på jobbet med mycket skratt och det förgyller naturligtvis.

Detta skrives innan vi i min arbetsgrupp skall träffas över en bit mat eller en pilsner eller nåt. Blir förhoppningsvis trevligt.

Imorgon skall utvecklingssamtal med chefen ske. Finns en del som jag kommer att ta upp, helt klart. Jag är ganska nyfiken på vad han tycker och vilken bild han har. Intressant...hmm.

Fick första gratulationen redan igår =), sen har det kommit lite sms, telefonsamtal och en hel del gratulationer på Facebook...kul!

42




VCD

Kommentarer
Postat av: C

Då får jag väl vara den första också att gratta dig via bloggen. Jag hoppas din dag varit bra, trots "Hela havet stormar" på jobbet och splittring av din årskalender. Det blir nog ordning och reda inom kort tror jag. Och egentigen, vad spelar det för roll? Vi har ju ganska roligt i röran :)



Imorgon är det en ny dag. Nya tag. Bara att andas djupt och dyka in i det som kallas livet. Det är till att ta för sig utav. Kom ihåg det. Och, inte att glömma... Allt det som livet har att erbjuda och som skänker den största glädjen, är faktiskt gratis. Fullkomligt. Fullständigt.



Sov gott.

2009-01-08 @ 21:22:37
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Tack för en bra dag =)...delar gärna min kalender med dig....Jag hålled med om att allt som är värt nåt är gratis, jag såg att vi tyckte samma sak när det kom upp på restaurangen.



Sov gott



(denna kommentar kan finnas i relativt lik version på din blogg. Sidan suger ibland!!)

2009-01-08 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0