Lång dags färd mot natt....

Senare delen av igår kväll och tidigare delen av natten stod samtalet i centrum. Det var så trevligt, innehållsrikt, uppriktigt och givande att, morgonens vedermödor med uppstigning, avfärd till jobbet, halvseg dag som avslutades med fem timmar i en innebandyhall, fullständigt var värt det =)

Utvecklingsamtal med chefen avhandlades också idag. Jag tror att jag fick med det mesta av den kritik jag kände att jag ville framföra, allt i syfte att det förhoppningsvis kommer att fungera bättre med vissa saker.

Veckan då?
Jo, lite uppsplittrad vad avser jobb kontra ledighet. De lediga dagarna svischade naturligtvis förbi som en stormvind men innehöll bl a två trevliga promenader i skogen. En skön pizzakväll hanns även med.

Arbetet har väl gått halvt om halvt på sparlåga då jag upplever att vi är i väntans tider avseende viss struktur samt att det är liiite trögt att komma igång efter att ha varit ledig ett par veckor..

Jag har fyllt år...42 närmare bestämt men det är fan ingen ålder på en häst

Helgen kommer att inledas i en sunkig sporthall i Grums med match imorgon kl 13.15. Efter hemkomst och hela söndagen är det blankt i min delade kalender. Hoppas kunna fylla den med nåt bra.

Nu sittandes framför datorn en stund efter att klockan slagit 22 måste jag erkänna att jag är ganska trött. Trött, men inte sliten. Jag är trött på det där, ganska sköna sättet. Sannolikt kommer jag snart att gå och lägga mig för att slå upp en ny bok och lika sannolikt kommer jag att somna tämligen omgående när jag slagit upp nämnda bok. Jag tror att boken som öppnas blir "Samlarna" av David Baldacci som kom på posten igår.




VCD

Kommentarer
Postat av: C

Då får jag hoppas att lördagsmatchen idag svischar förbi väldigt fort (och att ni vinner), så du snart får börja njuta av resterande helgs oplanerade och lediga timmar.



Nu skall jag dricka min andra tekopp kaffi!

2009-01-10 @ 10:12:34
URL: http://newseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0