Nattarbete

Så var då första arbetsdagen gjord. Skönt med ledigt två dagar nu =)....man är ju fullständigt utpumpad.
Skämt åsido, dagen har gått bra och jag har haft ganska kul faktiskt.

Efter dagens träning skall jag ladda för JVM-finalen som startar 0130 inatt. Jag kommer naturligtvis att somna innan den har börjat alternativt är färdigspelad men målet är i alla fall att se matchen. Det har varit roligt att följa småkronorna och laget har visat att man skall vara på den nivå där man nu befinner sig.
Matchhjälte för Sverige? Jag tror att det släpper för Oskar Möller faktiskt och att han får göra två mål varav 5-3 i tom kasse med 45 sekunder kvar.

VCD


Kommentarer
Postat av: C

Bäst på hela dagen var kaffeköpet :)

2009-01-05 @ 20:15:48
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: C

Märkligt. Nu kom båda kommentarerna?! Först kom ingen. Dåligt dåligt. Ta bort en.

2009-01-05 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0