Smått och gott

En skön helg börjar gå mot sitt slut. Efter att ha varit i Filipstad med innebandytjejerna i fredags kväll har jag bara haft det lugnt och skönt  med några trevliga promenader, läsning, lite TV, lite surf och mycket vila. Inga måsten...bara vill!

Gjorde ett kort uppehåll i skrivandet då jag fick trevligt besök med förfrågan om hundpromenad. Passade på att duscha jycken och dammsuga också innan jag satte mig här igen =)

Veckan som kommer blir det en hel del möten ser det ut som. Mitt golfåtagande som tävlingsansvarig börjar imorgon med ett planeringsmöte. Skönt att mycket är gjort redan så att det finns en bra (?) plan att redovisa.
Ingen innebandymatch denna vecka.

Läser just nu: "Attack" av Andy McNab. Författarens egen historia om hur han kom med i SAS, det brittiska specialförbandet. Sådär är väl betyget med halva boken kvar.

Inte sett nån film på ett par veckor. Finns ett par på datorn som skall kollas så småningom.

Lön på tisdag. Välkommen in på kontot...kha-ching!

Bandy-VM har slutat...känns som ett stort "jaså". Kul att Sverige vann men visst kan man spela finalen direkt?

Sverige är tillbaka i världseliten i handboll. Det känns betydligt roligare än Bandy-Vm. Bra jobb av herrar Lindgren och Olsson.

Nu återstår lite sport på tv´n ikväll samt att försöka komma i säng tidigt.

VCD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler "vill" mot "måsten" även under veckan hoppas jag.

2009-01-25 @ 19:16:10
Postat av: Trapper

Det både tror och hoppas jag också.

2009-01-25 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0