Nöjd

Efter en lite seg start på dagen åkte jag och Zacke till Sörmon och tog en långpromenad...jätteskönt. 6000 träd är nu urinmarkerade eftersom Zacke tyckte att man måste visa att man varit på plats. För formernas skull skall sägas att det var vovven som kissade på alla träden.



Juniorkronorna fortsätter att spela bra. Semifinalen ikväll kl 21.30 mot Slovakien skall ses. Final mellan Sverige och Kanada så småningom?

Tänkt mycket på golf de senaste dagarna. Längtar tills jag kan få slå ut igen. Skall bli kul att vara tävlingsansvarig på Bryngan också. Nu skall även träningen utifrån TPI-screeningen starta. Programmet ligger klart och på måndag kör jag igång.

VCD

Kommentarer
Postat av: C

Hoppas det blir en bra start imorgon då, både på jobb och med träning.

2009-01-04 @ 21:54:14
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Trapper

Tack, hoppas att du får en bra dag själv

2009-01-04 @ 22:23:11
Postat av: C

Det visade sig ju att jag skulle arbeta, så njaa... dagen blev väl sådär. Fast jag är ganska glad ändå. Än så länge :)

2009-01-05 @ 12:40:39
URL: http://newseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0