Husse...jag drar!

Under dagens skogspromenad tyckte vovven att det var en utmärkt idé att lämna husse och dra iväg på egna äventyr. Trots enträgna skrik och rop från undertecknad var vovven borta. Man kan enkelt uttrycka det som att han fullständigt sket i mig. Nå, åter till bilen och vänta där eftersom han troligtvis skulle återkomma. Viss rädsla för E18 fanns men efter en stund så kom han, nöjd och belåten, tillbaka.

Imorgon börjar jobbet med en mjukstart. Skönt iaf att man har koll på vilka dagar man arbetar eller ej ; )
Tror att det blir en dag med många frånvarande då det är en klämdag, men jag kan ju ha fel.

På kvällen börjar dessutom vårsäsongen med innebandyn. Det återstår sexton träningar och sju matcher innan säsongen är till ända. Det har gått fort, minst sagt. Match redan på lördag mot Grums som ligger placeringen bakom oss. Vore väldigt skönt med seger för att skapa lite lucka bakåt samt för att få en bra start på det nya året.

Kan lätt fastna på You Tube. Det ena ger det andra och vips så har det gått en timme med bra musik, roliga klipp och nostalgi. Letar gärna efter sådant jag såg för länge sen när det fanns TV-program som "Tuben" och när "Tracks" på radion var det hippaste som fanns. Det var på den tiden som ordet hipp användes. Hipp, hippare, hippast.



Nostalgiklipp


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0