Oj, vad du har växt...

Väderlekstjänsten lovar mer kyla =), hoppas snön kommer också.

Större delen av dagen (fram tills nu) har spenderats i bil på väg till, samt på plats i, Åmål. Där har inmundigats lunch samt kaffe med tillbehör. Dessutom kom en kvinna som var min mors bästa vän under uppväxten och som inte sett blogmaster sedan 1970. Hon tyckte att jag växt en del sedan dess...jo, 38 år gör ju sitt.

Nu återstår endast två dagar innan man ska till jobbet igen. Dock blir det en mjukstart med arbete på måndag för att vara ledig ytterligare två dagar innan det drar igång på riktigt.

Det märks inte så tydligt att vi går mot ljusare tider än. Ganska mörkt ute.

Då så...
2008 års mest spelade låt i bilstereon:
Comfortably numb, liveversion fr 1994 med Pink Floyd

2008 års comeback:
Golfen som kom in i mitt liv med stormsteg igen efter att ha legat i träda några år.

2008 års bästa röst I:
Frida Öhrn

2008 års roligaste tävling:
PQI

2008 års utlandsresa:
Blev endast Lettland (Riga) under 2008...skärpning!

2008 års R.I.P:
Richard Wright, Pink Floyd

2008 års bästa röst II:
Alla som röstade på Barack Obama

2008 års hund:
Zacko (igen)

2008 års bästa film:
Pianisten (kom inte 2008, men jag såg den då)

2008 års bästa TV-program:
Dexter

2008 års mest avskydde I:
Anders Eklund

2008 års mest avskydde II:
Josef Frizl

2008 års idrottbesvikelse:
Fotbollslandslaget i EM


Listan kommer att fortsätta...


VCD









Kommentarer
Postat av: C

Pianisten måste jag se. När kommer resten av listan?

2009-01-05 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0