Det blev du..

Som utlovat kommer en liten rapport från gårdagskvällens aktiviteter.

Det blev en duathlon.
Denna inleddes med sextio minuters stavgång på mina gamla jaktmarker. Det var premiär för att använda stavar men det kändes som att jag fick in en hyfsad teknik. Viss justering av stavarnas längd fick ske under promenaden men nu tror jag att de är som de skall vara.

Väl hemma skedde visst näringsintag innan jag satte mig på cykeln och hojade sextio minuter runt Hammarö.
Som vanligt var det grym motvind på Hammaröleden.
Det var hur som haver en skön tur.

Väl hemkommen kände jag mig ganska nöjd med mig själv men blev för slö för att fortsätta med den tredje grenen, plaskande. Det får vänta till kommande veckor.
Vovven fick  under promenaden i alla fall plaska i ett dike. Eller, fick och fick...han gjorde det.

Tjugo och tjugoen har kommit. Känns lagom. Om nu bara regnet håller sig borta är jag nöjd.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0