Du/tri?

Ingen stavning än så länge. Vädret har inneburit golf.
Kvällen idag skall ägnas åt en duathlon. Först promenad (med stavar) och sen cykel, alternativt i omvänd ordning.
Fan vet om det inte kan bli en triathlon om vädret är fint. Simning ersätts dock med allmänt badande/plaskande med vovve och som står ovan, promenad istället för löpning.
När jag sitter här och skriver framstår idéen som direkt lysande :-)

Veckan har hittills gått relativt fort på jobbet.
Det är redan torsdag lunch vilket innebär en och en halv dag kvar till min andra, lite längre semester.

Duathlon/triathlonrapport kan komma att skrivas på en blogg nära dig ikväll eller imorgon.



Mannen på bilden går snart på semester. Han har sju komma tjugofem arbetstimmar att göra innan detta är ett faktum.


VCD

Kommentarer
Postat av: C

Blev det något plaskande? :)

2009-07-16 @ 22:13:52
Postat av: Patric

Nope: ). Blev så slö när jag kom hem så jag kom mig inte för att åka ut till din badplats.

2009-07-17 @ 08:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0