Filipstad nästa

Pump och adapter till däckventilen inhandlades imorse. Vidare fick jag ringa till montören av cykeldatorn för att fråga om vilken inställning jag skulle ha. Han påpekade då att han redan ställt in den vid monteringen. Något skamsen framförde jag att jag förmodligen (läst: hade) ändrat inställningarna. Nåväl, det hela föll väl ut då jag fick reda på vilket värde jag skulle mata in.

När allt fanns på plats blev det en tur på ca tre mil. Mycket trevligt, trots att det var på landsväg. Jag börjar i alla fall få lite koll på växlarna, bromsarna och allt annat man ska ha koll på.

Eftermiddagen spenderades delvis vid golfbanan där det bestämdes att jag skall till Filipstad imorgon för att spela en bana jag inte testat förut. Det brukar vara ganska kul att testa nya banor och jag hoppas på samma upplevelse imorgon. Vädret är ju vara med oss några dagar nu så man får väl passa på antar jag.
Det verkar dessutom vara den längsta resa jag företar denna semester....

Vidare hojade jag in till stan och insåg att jag inte varit i centrum på ganska länge. Jag insåg även att jag mer eller mindre aldrig ser nån jag känner när jag är på stan.

Avresa till knäckebrödsland 08.00 så det får bli sängen snart.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0