Mycket prylar finns det...

Inget hojande idag eftersom det regnat hela dagen och därmed försvann lite av lusten också.

Igår däremot blev det ett pass på grusvägar och lite stigar och jag hade skitkul. Visserligen hällregnade det sista hälften av passet men det var av mindre betydelse eftersom jag snart skulle vara hemma och få torka.

Helgen skall tydligen vara okej vädermässigt så jag kommer att sticka ut både lördag och söndag förhoppningsvis. Eventuellt busar jag till det och kör två pass nån av dagarna.

Jävligt mycket prylar som finns och som man (jag) vill ha till hojandet. Tror att skor med nya pedaler får bli nästa investering men jag avvaktar lite till med det.

Annars har de senaste dagarna inneburit golf på Saxå som var sådär kul. En halv runda på Kil som gick skit men vid båda tillfällena har spelsällskapet varit bra så det har uppvägt lite.

Två fantastiskt trevliga luncher har inneburit skratt, fisk och prat. Tack :-)



VCD

Kommentarer
Postat av: C

Tack själv för rolig lunch! Det får vi göra om. Fisk då med är ett måste.

2009-08-03 @ 09:05:06
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: C

Prylnörd!

2009-08-03 @ 09:05:21
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Patric

Jepp :)...skäms inte det minsta haha

2009-08-03 @ 12:04:16
Postat av: Patric

Fisk rockar! :)

2009-08-03 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0