Oplanerad tid

Sista tävlingen på Bryngfjorden slutade med en fjärdeplats samt seger i en deltävling :-)
Det ramlade in ett dussin bollar samt en väst som priser för detta. Västen blir skön att ha i vinter. Det är en svart variant av samma märke som en ljusblå dito.

Lördagen spenderades på en blöt golfbana mellan Säffle och Segmon och det kunde ha kvittat då det inte var roligt att spela. Både jag och min lagkamrat var mätta på golf efter en vecka med intensivt spelande och arrangerande. Resultatet blev också därefter och vi lämnade platsen snarast efter målgång.

Idag har det varit ledigt från golf och istället har cykeln och stavarna varit framme. Skönt både för mig och vivven.

Två oplanerade veckor finns nu framför mig och jag skall försöka undvika måsten. Det enda jag är tvungen att göra är att lägga in räkningarna för betalning och det är redan avklarat.

Lön imorgon....välkommet.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0