Sista rycket

Senaste veckan har vigts åt golfveckan på Bryngfjorden. Tävlingar har genomförts varje dag med deltagarrekord. Kul!
Vädret till trots har folk haft trevligt och en hel del bra resultat har det blivit.

Mina egna resultat har varit kassa men det har varit av underordnad betydelse då fokus legat på att arrangera veckan. Imorgon, fredag, får jag dock "bara" spela och slipper att vara ansvarig. Skall bli skönt.
Lördagen fortsätter med tävling på Billeruds vackra bana och sen får golfen vila ett par dagar till förmån för cykling.

Har i alla fall genomfört att par pass under veckan.
Nästa tur planerar jag att åka ut mot golfbanan och köra på grusvägarna där. Vore kul att ha min tänkta cykeldator innan så jag kan se hur långa mina turer är.

Kollar blocket.se som en tok efter begagnade mtb's men har inte hittat något, för mig, intressant ännu.  Eller rättare sagt, i min prisklass.

Sängen snart så man är pigg på sista tävlingen imorgon.


VCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0