Som ett Scott

Först en ursäkt till C för den stulna rubriken men det var svårt att hålla sig.

Så var man då ägare av en ny hoj.
Den skall hämtas i eftermiddag, monterad och klar och sedan blir det ut på vägarna och stigarna :-)



Lite senare:
Nu står skönheten i hallen. Flaskställ monterat, dator monterad, datorkunskap inhämtad (?), sadelväska monterad.
Tror att den får stå där. Vill ju inte skita ner den...eller jo förresten...det vill jag. Både hojen och mig själv.
Dagens pass får bli ett "inlärningspass" där växlar, bromsar, dämpare och dator skall utforskas så att jag vet vad jag ger mig in på.

Ännu lite senare:
Första turen avklarad. Gick över Våxnäs in till grusvägarna på I2 och ner mot golfbanan. Grusväg hem också till största delen. Det var regnigt och skitigt på vägarna. Var dessutom tvungen att köra in på en lerstig en kort stund :) så när jag väl kom hem var jag blöt, skitig och nöjd.
Nu återstår att få rätt inställningar på datorn och fixa ett par småsaker på affären imorgon.



VCD

Kommentarer
Postat av: C

Jag ösnkar dig god tur och lycka framöver! :)

2009-07-30 @ 07:23:01
Postat av: Patric

C: Det tackar vi särskilt för :)

2009-07-31 @ 15:27:03
Postat av: C

Och stava kan jag! :)

2009-08-03 @ 09:05:49
URL: http://newseason.blogg.se/
Postat av: Patric

Jo :)

2009-08-03 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0